Klient: Vlk
Rok: 2017

Kampaň o NIČOM

Kampaň o NIČOM
Výzva
Lesoochranárske zoskupenie VLK už viac ako 20 rokov bojuje za lesy na Slovensku. Medzi ochranármi majú unikátnu pozíciu: tvrdia, že príroda si najlepšie poradí sama. Ako ľuďom vysvetliť, o čo VLKu ide a získať od nich potrebné finančné prostriedky?
Insight
Lesoochranárske zoskupenie VLK chce, aby sa s lesmi robilo NIČ.
Riešenie
Preto sme celú filozofiu dostali do jedného krátkeho slova. NIČ. Lebo VLKu ide skrátka o to, aby sa s lesmi robilo NIČ. Ľudí sme tak začali vyzývať, aby prispievali na NIČ.
Výsledok
Počet pravidelných mesačných podporovateľov sa po úvodnej kampani zvýšil o 48 %. “NIČ predstavuje zhmotnenie našej vízie, filozofie ochrany prírody a práce za posledných viac než 20 rokov.” (Juraj Lukáč, náčelník VLKa)

 

Budeš s nami United aj ty?