Klient: ESET
Rok: 2007

Z neznámej firmy globálny brand

Z neznámej firmy globálny brand
Výzva
Začiatkom roka 2007 sme sa v malej kancelárii v centre Bratislavy stretli so zástupcami jednej slovenskej firmy. Bola to prakticky neznáma značka. Volala sa Eset. Firma mala ambiciózne plány, no problémom bola nízka znalosť brandu. Ako však zhmotniť niečo, čo je tak abstraktné?
Insight
Dokonalý stroj… vyzerá a myslí ako človek, a zároveň je miliónkrát silnejší a výkonnejší.
Riešenie
Aby sme vizuálne podčiarkli identitu, potrebovali sme vyvinúť silný zjednocujúci prvok. Nebolo to ľahké, pretože musel fungovať na celom svete. Ešte k tomu jednoducho, zapamätateľne a atraktívne. A tak sme vyvinuli symbol - Android.
Výsledok
Firma dosiahla celosvetový úspech. Má už viac ako 100 miliónov používateľov a nestále pribúdajú noví a noví. V oblasti bezpečnostných softvérov patrí Eset medzi top 5 produktov na svete.

Budeš s nami United aj ty?