Klient: Liga za duševné zdravie
Rok: 2018

Kampaň, ktorá nikoho nezaujíma

Kampaň, ktorá nikoho nezaujíma
Výzva
Liga za duševné zdravie je nezisková organizácia, ktorá sa 20 rokov snaží upozorniť na nezáujem o duševné zdravie. Neúspešne. Absolútnym výkričníkom je fakt, že jediná celoslovenská 24-hodinová linka dôvery Nezábudka je už 12 rokov vypnutá, hoci počas svojho fungovania dokázala zachrániť až 70 životov ročne.
Insight
NEZÁUJEM. Povedali sme si, že ak chceme pomôcť tým, ktorí to najviac potrebujú, najprv musíme vyliečiť nezáujem.
Riešenie
Najväčšiu prekážku sme tak obrátili na nápad a pripravili sme Kampaň, ktorá nikoho nezaujíma. Práve cez nezáujem sme získavali… záujem.

 

Budeš s nami United aj ty?