Poctivé farmárske produkty
Výzva
V roku 2015 sa Freshmarket sťahoval na novú adresu. Našou hlavnou úlohou bolo odkomunikovať zmenu adresy a tiež zdvojnásobiť počet Facebook fanúšikov (v tom čase ich bolo vyše 4 000). Ako nestratiť tých verných a zároveň získať nových?
Insight
V prvom rade treba čo najlepšie porozumieť komunite a jasne potvrdiť imidž, ktorý si tržnica dovtedy vybudovala. Preto sme zadefinovali hlavnú propozíciu značky: poctivé farmárske produkty.
Riešenie
V kampani sme pracovali so symbolmi lokalizačných pinov, ktoré sme vytvorili zo skutočných, poctivo nafotených potravín. Poctivo sme sa vrhli aj na sociálne siete.
Výsledok
Oproti pôvodným vyše 4 000 fanúšikom na Facebooku ich má dnes vyše 36 000. Skrátka, poctivo nastaviť celú komunikáciu, má rozhodne zmysel.
Ďalšie referencie