Klasik sa na nič nehrá
Výzva
Široké portfólio príchutí v kombinácii s dostupnou cenou z Klasika robí stálicu mnohých pohostinstiev a obchodných reťazcov. Dokáže však „ľudová“ značka obstáť v ére sociálnych sietí?
Insight
Ako hovorí Klasik: na nič sa nehrám, so všetkým si svojsky poradím a vždy mám poruke trefný komentár.
Riešenie
Koncept nám trefne pomenovalo manifesto, ktoré nám vygenerovalo trefné hlášky na roky dopredu. A keď značka zmenila svoj obal, namiesto nudného porovnávania starých a nových Klasikov sme pripravili charakteristický Súboj Klasikov.
Výsledok
Fanúšikovia celý mesiac hlasovali za svoje obľúbené príchute, pričom v príspevkoch boli vždy výrazne vyobrazené nové etikety. Aj skalní priaznivci tak mohli postupne prijať redizajn za svoj a pri súťažení sa skvelo zabavili. Klasik takto nielen zvýšil engagement a hravou formou nenásilne odkomunikoval redizajn, ale sa ešte navyše dozvedel aktuálny ranking svojich príchutí u ľudí.
Ďalšie referencie