Klient: Soitron

Odvážna spoločnosť s odvážnou komunikáciou

Odvážna spoločnosť s odvážnou komunikáciou
Výzva
Soitron je jedným z najväčších poskytovateľov IT služieb na Slovensku. Vďaka odvahe púšťať sa do náročných a inovatívnych projektov, dosiahol dokonca medzinárodný úspech. Ako tejto značke vytvoriť brand story?
Insight
Soitron sa nebojí výziev, dokonca ich vyhľadáva. Jeho schopnosť zorientovať sa v situácii a kráčať po nevychodených chodníčkoch definuje slovo ODVAHA.
Riešenie
V segmente IT biznisu je komunikácia väčšinou zobrazená stereotypne – grafy, čísla, vykravatovaní manažéri, abstrakcie. Preto sme Soitronu predstavili koncept Kreslenky.
Výsledok
Od tej doby sa tento vizuálny štýl udomácnil nielen v nadlinkovej komunikácii značky, ale vytvoril aj základ vizuality web stránky a pretavuje sa do všetkých komunikačných výstupov.

 

 

 

 

 

Budeš s nami United aj ty?