Klient: Soberano
Rok: 2020

Nikdy nedozrej! Na to je tu brandy.

Nikdy nedozrej! Na to je tu brandy.
Výzva
Brandy vnímajú skôr staršie ročníky, ktoré ju poznajú z minulosti. Mladšie ročníky nezažili “hype” okolo nej, a tak je pre nich Soberano neznáma značka. Ako to zmeniť a prihovoriť sa mladým?
Insight
Byť zrelý je nuda. Radšej nikdy nestrácaj zmysel… pre nezmysel! Nikdy nedozrej. Na to je tu predsa brandy.
Riešenie
A kto povolanejší, než Boris Ivan - srdcom barman, by si mal tieto odvážne slová zobrať do úst? Pomocou neho a nášho manifesta sme ľuďom v spote ukázali, že byť zrelý je nuda. A koncept rozvinuli do ďalších hlášok, ktorými sme kampaň podporili na sociálnych sieťach. Aj za pomoci influencera PPPetra.

 

Budeš s nami United aj ty?