Novostavba v Zelenom dvore odkrytá
Výzva
V srdci Obchodnej ulice rastie prémiový developerský projekt. Je oddelený od ruchu veľkomesta, má v sebe tie najinovatívnejšie technológie na trhu a výnimočné dispozície. Nie je pre hocikoho, je pre tých najsolventnejších klientov. Ako ho však predať na presýtenom trhu, kde je Obchodná skôr negatívom, než pozitívom?
Insight
Mestská brána. Odkrýva tichý vnútroblok v centre mesta. Odkrýva výhody inovatívnych technológií. A odkrýva aj web stránku prémiového projektu.
Riešenie
Bránu sme prijali ako vizuálny aj textový symbol. Inšpirovala nás aj pri tvorbe web stránky - návštevník ňou prejde a objavuje vizualizáciu novostavby. Pomocou oblúkov a slovíčok zas odkrýva výhody prémiového bývania v Zelenom dvore.
Výsledok
Už v prvej fáze kampane sme zaznamenali oveľa vyšší počet leadov, než bolo jej primárnym cieľom. Do Zeleného dvora začali chodiť prví záujemcovia a rezervujú si byty. Tešíme sa na druhú fázu kampane, ktorú sme práve odštartovali.
Ďalšie referencie