Klient: Liga za duševné zdravie
Rok: 2022

Ahoj, len som ťa chcel počuť

Ahoj, len som ťa chcel počuť
Výzva
Liga za duševné zdravie k nám prišla s dôležitou tézou: Na blízkych častokrát nemáme čas. Nevieme o nich nič. Ako žijú, ako sa majú, čo práve prežívajú… Je to preto, že sme s nimi málo v kontakte, že ich málo počúvame. Práve počúvanie môže predísť mnohým ťažkým situáciám či krízam. Ako ľudí vyzvať, aby si na blízkych našli čas a počúvali ich?
Insight
Už si niekedy skúsil niekomu zavolať len tak? Bez toho, aby si od neho niečo potreboval? Potešiť ho vetou: “Ahoj, len som ťa chcel počuť?”
Riešenie
Do štúdia sme si pozvali známe osobnosti a poprosili ich, aby zavolali niekomu, komu sa už dlhšie neozvali. Chceli sme, aby sa len ozvali vetou “Ahoj, len som ťa chcel počuť” a striehli sme na reakcie volaných… Prišli. A vyústili do prirodzeného nerežírovaného spotu.
Výsledok
Videá mali na sociálnych sieťach hŕbu pozitívnych komentárov, vďaka čomu sa počtom interakcií právom radia medzi najúspešnejšiu kampaň Ligy za duševné zdravie. Myšlienka sa zapáčila aj rádiu Express, ktoré nás oslovilo, či ju môže adaptovať aj vo svojom vysielaní. A tak sa správa o počúvaní dostala k ešte väčšiemu počtu ľudí…


 

 

Budeš s nami United aj ty?