Klient: Rajo
Rok: 2023

…a ideš!

…a ideš!
Výzva
Rajo redizajnovalo obaly svojich obľúbených proteínových produktov. No nechcelo v spote nudne ukazovať staré a nové obaly. Chcelo sa v spote trendovým spôsobom prihovoriť mladým...
Insight
SAY NO MORE: Ideme na TikTok. Ideme hľadať trend. Ideme ho ako prví na trhu adaptovať do televízneho spotu... Ideme vôbec obkecávať insight ešte ďalej?
Riešenie
LONG STORY SHORT: Mladí na TikToku do pesničky “Porche Boy - mhm” točili virálne videá na akékoľvek situácie z bežného života. A tak sme sa dohodli s Porche Boyom, vystavali športové scénky do spotu a išlo to ďalej... do telky.
Výsledok
Za minimálny produkčný a mediálny budget sme dali von virálnu kampaň. Videá získali historicky najviac organicky získaných views, shares, impresií a najlepšiu mieru prehratia na RAJO Youtube Channel. A keď Rajo neskôr rozširovalo rad proteínových produktov, hravo sme im v kontexte konceptu pripravili spoty aj k novinkám.

 

Budeš s nami United aj ty?